18 Ağustos 2012 Cumartesi

Çok pis gaza geldim bu defa

Beni bilenler bilir, biraz maymun iştahlılık var. Kaç kere bir blog işine başladım da bir süre sonra bıraktım ben bile unuttum. Tamam, suçu hep zamansızlığa atabildim ama şu an bunu yapabilecek bir durumda da değilim. Okul şu anlık yok, herşey sakin, zaman deseniz gani gani, ne çalışıyorum ne okuyorum. :) Etrafa uğraşacak şey arıyorum ama bulmak namümkün. Ben de birkaç gün önce bir arkadaşla yaptığım bir konuşmanın gazına gelip yeniden başladım bu blog işine. Bu defa yürür mü, yürürse nereye yürür bilmiyorum, saldık çayıra mevlam kayıra biraz benimki.

Ne olacak peki burda, biraz da ondan bahsedeyim. Burda ben ne seviyorsam o olacak; edebiyat olacak, müzik olacak, yemek olacak, Finlandiya olacak, oje olacak, sinema olacak, tiyatro olacak, yolda yürürken gördüğüm şey olacak. Sevmediklerim de olacak; sayıp dökeceğim onlara burda. Sonuç olarak pek boş bırakmamaya çalışacağım işte. Siz de severseniz yazdıklarımı ne mutlu bana, yok sevmezseniz kısmet değilmiş, ne yapalım.


8 yorum:

  1. Yeni blogun hayırlı olsun. Yeniden başladığını duyunca çok sevindim. Yazılarını heyecanla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de aynı heyecanla bir şeyler karalamaya çalışıyorum. :)

      Sil
  2. Sevgili bebiş, öncelikle şöyle başlayayım: ''Odotetaan lisää kirjoituksia.''
    Hayırlı olsun, ileride hayran kalacağım açıp tekrar tekrar okuyacağım yazılarını heyecanla bekliyorum. Tumblr her ne kadar açmamış olsan da buradan da seni heyecanla takip edeceğimi bildirmek isterim.Senden birkaç isteğim olacak.
    1-Finlandiya ve bize sürekli bahsettiğin kültür farklılıkları olsun, yaşam tarzları olsun, eğitim sistemleri olsun, yazılar istiyorum.
    2-Yeni hikayelerinin bölümlerini istiyorum.
    3-KİTAP TANITIMLARI istiyorum.
    4-Hepsinden önemlisi boş bırakma istiyorum.
    Kalemin güçlü yazıların özgün olsun. Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bebişim. Emin ol ben de bu defa (nedense) çok heyecan yaptım. O yüzden buraları boş bırakmaya niyetim yok pek. :)

      İstediğin yazılar da yolda, ona emin ol. Hatta bir kitap tanıtımı birkaç güne kadar geliyor, haberin olsun. :)

      Sil
  3. Ben de kitap tanıtımı istiyorum:)) zaten okuyacak bı seyler bulamıyorum bu ara, senden yardım alırım artık:) kitaplar olsun, filmler olsun, diziler olsun burada, yeni yazıları da bekliyoruz artık:D hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de yazmak için sabırsızlanıyorum. Elimden geldiğince okunabilecek şeyler yazmaya çalışacağım. :D

      Sil
  4. "Canım tebrik ediyorum,sonsuz başarı ve mutluluklar diliyorum." from Gülten Koçum Özcan

    YanıtlaSil

Aklınızda ne varsa ortaya dökmekte sakınca görmeyiniz. Şu an sınırları içinde bulunmakta olduğunuz blogda Düşünce Özgürlüğü hakimdir.